במהלך משבר הקורונה, חברי התנועה סייעו בהפעלת מערכי מתנדבים בערים נוף הגליל, מגדל העמק, ראשון לציון ואילת. חברי התנועה היו שותפים בארגון מכלול פעילויות הרווחה ברשויות לרבות חלוקת מזון ותרופות לאוכלוסיות בסיכון, ונתנו מענה לצרכים נוספים שעלו מהשטח. פעולות אלו יצרו חוסן קהילתי חיוני ומחזק באזורים אלו, בשיתוף פעולה עם אגפי הרווחה ועם מתנדבים רבים אחרים.
בתקופה זו, הגענו לכ-1900 ימים של חלוקת מזון וארזנו כ-10,000 סלי מזון. למשל- בשבוע אחד חולקו כ-480 סלי מזון  ע"י 45 חברי תנועה.
הפעילות דרשה חריגה מגבולות עצמנו. היא יצרה מפגש בפתחי הדלתות, עם מצבי עוני ורעב שקיימים במדינת ישראל בימי קורונה ובימי השגרה. היא יצרה מפגשים יומיומיים עם מתנדבים נוספים באזורים בהם פעלנו וחיבורים קהילתיים לא שגרתיים. בעמדות האריזה ובמסלולי החלוקה ובקשר עם עובדים ברשויות.
השיחה וההתארגנות המשותפים בתנועה ובכל קיבוץ מחנכים יצרו את היכולת לקיים את הפעילות והמפגש המורכב באופן רצוי ומיטבי.  נוסף לפעולות של חלוקת המזון התווספה גם פעילות תרבותית משלימה סביב חג הפסח ועבודה על חיבור מתנדבים נוספים לפעולת החלוקה והגדלה מספר המתנדבים בכלל המקומות.